Polityka Zwrotów i Reklamacji

Zgodnie z przepisami prawa polskiego, jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy

Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym otrzymałeś zamówione produkty lub w którym osoba trzecia wskazana przez Ciebie (inna niż przewoźnik) objęła produkt w posiadanie.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w sposób jednoznaczny, np. przesyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@gardengrace.com. W wiadomości należy zawrzeć:

  • Imię i nazwisko,

  • Numer zamówienia,

  • Informację o odstąpieniu od umowy.

Zwroty płatności

Zwrot płatności nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych produktów. Środki zostaną zwrócone przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. Zwrot płatności jest bezpłatny.

Warunki zwrotu towaru

Aby towar podlegał zwrotowi, muszą zostać spełnione następujące warunki:

  1. Produkt został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni.

  2. Produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Wyjątki od możliwości zwrotu:
Nie podlegają zwrotowi następujące produkty:

  • Towary wykonane na indywidualne zamówienie lub wyraźnie spersonalizowane.

  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone (np. produkty szybko psujące się lub z krótkim terminem przydatności).

  • Towary, które po dostarczeniu zostały rozpakowane i nie nadają się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny.

  • Towary, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami.

Garden Grace zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towarów niespełniających powyższych warunków.

Zwrot towaru

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Prosimy o odesłanie produktów na adres:
Pl. Inwalidów 10, 01-552 Warszawa.

Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę produktów podczas transportu zwrotnego. Zalecamy skorzystanie z ubezpieczonej i śledzonej przesyłki. Zwrot środków nastąpi wyłącznie po otrzymaniu zwróconych produktów lub dowodu ich wysyłki.

Zwroty prezentów

Jeśli produkt został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt w postaci karty podarunkowej na równowartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu karta podarunkowa zostanie przesłana na Twój adres.

Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent, zwrot zostanie przekazany pierwotnemu nabywcy.

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących naszej polityki zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt:
E-mail: kontakt@gardengrace.com